Life Goes On

God Kväll!

Jag är helt slut nu efter att ha börjat skolan igen efter "lovet".....haha....
men snart är man väl inne i det igen.....ska söka till höstens kurser
i veckan också....känns skönt att ha en utbildning....eller snart en
fullständig utbildning.....

Har precis tittat på "unga mödrar" och jag tycker att det verkar oerhört
jobbigt att både plugga och ha barn samtidigt....då är det bättre att skaffa
en utbildning innan man skaffar barn....främst för att man då har lättare att
få jobb så att man kan försörja sitt barn....

Den senaste tiden har min längtan efter barn minskat.....jag längtar
fortfarande men jag har så mycket annat att va glad för....jag håller på
och utbildar mig till det jag vill bli och jag älskar min klass, jag trivs me
mitt liv rätt bra och jag har en underbar pojkvän som jag älskar så mycket.....
Min tid med familjelivet kommer, först ska jag plugga klart och sen hitta ett
bra jobb och sen kan jag skaffa barn, då både jag och älsklingen vill det....

Frugan har visst sagt upp bekantskapen me mig.....Don´t ask me why....hon
är väl på ett sånt humör.....det är inte första gången hon gör det så jag tar inte
åt mig....det är hon som förlorar på det....jag är bara ledsen över att inte kunna
följa hennes graviditet och få se mitt gudbarn födas....eller nu är det ju inte mitt
gudbarn längre....hon litar inte på att allt är lugnt me mig gällande hennes tillstånd
och jag förstår henne....men jag försöker lägga det bakom mig och se ljust på
framtiden istället.....men men...skiter i vilket....

Nu ska jag ta ett varmt bad och sen lägga mig i soffan...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0