Prosit

God Eftermiddag!

Måste börja me att säga att jag älskar detta väder.....gud, det är så underbart
härligt...sol och värme....bättre kan det inte bli....folk blir mer flirtiga och gladare.....
Sommaren är snart här...

Gjorde inte så mycket i skolan idag...jag och carro hade nystävling....jag nyser som
attans pga min förkylning och carro pga hennes pollenallergi....haha...aja....haha....

Pojken kom och hämtade mig vid 12 och så åkte vi till Huddinge...handlade lite som
jag behövde och så....till slut hade jag bara massa kvitton i plånboken istället för
pengar :S inte bra....kanske börjar bli en shopaholic......:S ojojoj.....bäst att se upp....

Saknar en person i mitt liv nu....det känns både bra och dåligt när det är såhär....hon
kanske gjorde rätt när hon sa upp bekantskapen...hon har ju rätt....jag mår ju inte bra
när hon är gravid men jag vill inte förlora henne för det...har ingen att ringa längre när
man vill ha sällskap....allt har blivit så fucked up...jag är ingen riktig vän om jag inte kan
ställa upp för henne i hennes lyckligaste tid....bara det inte gjorde så ont att se henne gravid....

Ikväll ska jag och pojken käka räkmackor och slappa...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emilie

hellre att man säger upp bekantskapen för det än att någon ljuger ansiktet av sig till en eller hittar på både det ena och det andra för att man inte orkar umgås.



du ska se att det lägger sig inom sinom tid.

eller så får du ta ett ordentligt krafttag för att kämpa emot att känna så inför hennes graviditet, för att "mista" sin bäste vän är aldrig roligt.

i en relation (vänskap, familje, kärlek relationer etc) så måste man både ge och ta hur mycket det än kan göra ont inuti angående vissa saker.

2009-04-24 @ 16:54:15
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0