Samma Historia Igen?

Jag gör mig snygg/sexig (om det nu går).....
Jag rakar mig överallt....
Jag luktar fräscht....
Allt för att fånga hans uppmärksamhet....
Men till vilken nytta?
Han ser mig inte, för honom är jag osynlig....
Jag vill bara att han ska se mig, ge mig en blick,
säga något snällt.....men han gör det inte....

Trodde att jag kände honom men nu är jag inte lika
säker.....han är inte så perfekt som jag trodde....han
har förändrats, känner inte igen killen som jag blev
förälskad i för över 3 år sen.....

Vårt förhållande börjar likna mitt och J's förhållande.....
Historien upprepas.....samma saker nu som då....
Bara tjejerna på nätet fångar deras uppmärksamhet....
Live-sex i camen, sexchattar, onlinedater osv....vem vet
vad han gör när inte jag är hemma....

J va en skit mot mig men jag visste verkligen att han älskade
mig på riktigt....så säker är jag inte på Patriks känslor.....han
verkar inte bry sig att jag blir sårad.....han verkar inte  bry sig att
han kan och kommer förlora mig om han fortsätter.....det kan bara
betyda att han inte älskar mig längre.....eller så tänder han inte på
mig längre....

Jag och J hade det riktigt bra när vi hade det bra, när jag och Patrik
har det bra så är det bara okej....jag oroar mig hela tiden....rädd för
att hitta nåt....andas ut när jag ser att det är lugnt men hugger i hjärtat
när jag hittar nåt....

Varför träffar jag bara skitstövlar?

Drömde om min första pojkvän J inatt.....brukar aldrig drömma om honom....
men jag vaknade upp och kände mig glad....skulle vilja träffa honom och
prata....jag va fittig mot honom.....lika fittig som Patrik är mot mig nu....vill
be J om ursäkt....funderar på att skicka ett brev till honom....men vill inte tränga
mig på....han är nybliven pappa nu....men ibland kan jag sakna honom och tiden
vi hade tillsammans....

Kommentarer
Postat av: tine

Va? har jocke fått barn nu eller?

2009-04-03 @ 22:57:00
Postat av: Emilie

prata om det och prata om det.

säg att du känner dig osynlig och åsidosatt om det är så du känner dig, säg att du upplever det som att tjejerna på internet är mer intressanta för honom än dig själv.

är du orolig att hitta nått säg det, ställ honom mot väggen.

vi kunde en gång i tiden läsa tankar för att vi inte kunde kommunicera på annat sätt men idag har vi talspråket som gåva.



och en annan sak om killar. andra tjejer kommer dom aldrig att sluta titta på. aldrig. "jaktinstinkten".



2009-04-03 @ 23:51:03
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Det är inte den jocke som har blivit pappa...min allra första pojkvän som jag hade för över 8 år sen som har blivit pappa...haha....

2009-04-04 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0