Straffar HAN mig?

God Kväll!

Sitter och snacka me Dejan på msn.....om en väldigt privat sak....men
det känns skönt att snacka me honom....vi snackar om min längtan
efter barn....fick veta idag att 2 gamla klasskompisar till mig också
väntar barn...Just nu hatar jag ALLA som är gravida....eller nej, jag
hatar dom inte men jag hatar mig själv för att jag hatar dom som jag
egentligen inte hatar.....

Är det här mitt straff för nånting? Straffar HAN där uppe mig? För det
känns så....jag önskar att jag inte ville ha barn nu, jag önskar att allt va
som förut mellan mig och Frugan.....Jag blir så frustrerad på mig själv....

Jag vill inte bry mig....jag vill bara skita i alla gravida och lyckliga tjejer....
Men ju mer jag försöker att skita i det desto mer bryr jag mig och desto
sämre mår jag.....

Alla säger att jag är så ung, jag har hela livet framför mig, din tid kommer
men ingen fattar att jag är så stressad över min situation och över min oro
att inte kunna bli gravid....jag skulle vilja veta grunden till att jag längtar efter
barn så mycket som jag gör.....

Annars idag har jag bara legat och mått dåligt....har haft feber från och till men
nu börjar jag må lite bättre....pojken är i stan och hjälper sin mormor att rensa
hennes källare....hoppas att han snart kommer hem...vill ha sällskap nu...

Vill tacka Dejan för hans råd och för att han är så himla gullig.....tack Dejan (=

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0