Trött, Trött och Trött

God Kväll!

Gud vad man blir seg efter att man har ätit..kommer ju snart somna....haha....
Idag blev middagen något som jag aldrig gjort förut men som min moster
brukade göra förut och det är så jävla gott....man blandar grädde och chilisås
och häller det i en ugnsform, i ugnsformen lägger man skivad kassler och
ananasskivor och sen lite riven ost över och så ris till....det är så gott....det
tyckte pojken också.....hehe.....

Idag har jag och pojken varit ute och åkt lite......först åkte vi till Ica Maxi och
handlade och sen till EG's  för att köpa badskum....åkte hem och packade upp
och sen åkte vi till skärholmen....köpte ett långt grått långt linne och en jätte fin
tröja....patrik hittade ett par byxor också som  han ska få när han fyller år....

Imorrn ska vi till Huddinge och kolla på landsköldpaddan och sen ska vi till
Zoo varuhuset och kolla lite....annars får vi se vad som händer....

Nu ska jag krypa ner i soffan me älsklingen....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0