Utvecklingssamtal

God Kväll!

Mitt utvecklingssamtal gick toppen.....hon hade bara bra saker att säga....
min närvaro va toppen, jag kommer tydligen bli en underbar barnskötare
och hon sa att jag har mognad så enormt under dom här månaderna sen
vi började....det enda hon sa va att jag gärna fick lägga mig på högre betyg
för jag hade tydligen så mycket kunskaper som måste komma till användning....
Men det va roligt att hon bara hade massa bra att säga...

Nu sitter jag och snackar me D på msn och pojken kollar på tv.....btw ska mitt
ex va me på tv ikväll...han ska prata om hockey....haha....får inte missas....vill
se när han skämmer ut sig...haha...nä, det kommer nog gå bra....

Imorrn ska jag få nya skor av mamma...hittade ett par skitfina ballerina som jag
bara MÅSTE ha....bild på dom kommer imorrn för datan vill inte som jag vill ikväll...
funderar på att köpa ett par lägre tygskor också....får se va jag hittar...


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0