Utvecklingsteorier

God Eftermiddag!

När jag va mindre, ca 15-17 år så ville jag alltid läsa psykologi för jag tyckte att
det verkade va så intressant men nu håller jag inte me....eller, det är jävligt
intressant men usch va det är jobbigt och mycket termer, många olika psykologer
och många olika teorier....vi har fått en uppgift som går ut på att vi ska välja ut
2 olika utvecklingsteorier och fördjupa oss i dom och jämföra dom....jag har valt
att fördjupa mig i kognitiv teori och psykodynamisk teori....som sagt, jag tycker det
är intressant att läsa om hur olika teoretiker ser på människans utveckling och va
dom lyfter fram men allt blir så rörigt...haha...jaja...har fram tills på Tisdag på mig
innan det ska va inlämnat....

Annars va det bara toppen i skolan.....kollade på film, snackade massa och slappade....
Imorrn ska vår lärare ta me sig våffeljärn så ska vi i klassen fixa våfflor och fika tillsammans...
Jag lovar, vår lärare är så jävla underbar...alla i klassen är skitoroliga för att vi inte kommer
få ha kvar henne i höst....man få hoppas på det bästa....

Me mig för övrigt är det bra..fortfarande smått förkyld men det går nog över så småningom..
däremot har jag lyckats smitta pojken ganska ordentligt...haha...thats life...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0