Valborg

God Dag!

Idag är det valborg....har blivit ändrade planer....planen från början va att maria
och mamma skulle komma hit på middag, sen ringde Robino och frågade om
vi ville komma på fest hos honom....så isället för en lugn och mysig hemmakväll
blir det massa fylla istället.....känner inte riktigt för det....men jag hoppas att det
blir roligt.....det kommer dit en person som jag verkligen inte gillar och han gillar
inte mig heller men men, får se hur det slutar....

Idag har jag varit på praktiken mellan 07.30-12.30.....gick upp 6 imorse....är
helt slut nu....

Älsklingen va snäll och hämtade mig i Liljeholmen och sen åkte vi till bolaget
och köpte alkohol....

Ska åka till Robino vid 18-tiden och innan det ska jag duscha, göra mig ordning
och massa annat....och så ska jag vila lite så jag orkar me ikväll....

Hoppas att alla får en trevlig valborg?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0