Nu är det Fredag

Och jag kan äntligen sova ut =) Haha. Är trött idag också, halvsov i skolan.
Usch, va är det me mig? Allt jag tänker på är att sova, va en aning frestad
att lägga mig på marken idag och ta en tupplur. Allt jag tänkte på va att få
sova. Och glömsk har jag blivit också. Haha. Mest smågrejer som jag ska
göra men 5 min senare har jag totalt glömt va det va. Kanske har åkt på den
där "omtalade" svininfluensan? Vem vet?

Gick heldag men vi fick sluta 45 min tidigare, det va riktigt skönt. Ingen skola
på 3 veckor nu.

Ikväll händer inte mycket, jag och gubben ska iväg till City gross och handla
lite ikväll och sen ska vi åka hem och göra mat och kolla på "Män som hatar
kvinnor", har inte sett den än men den ska tydligen va skitbra. Får väl se om
det stämmer.

Imorrn ska vi in till stan, det är nåt megaloppis där. Dom stänger tydligen av
HELA Bondegatan. Ska bli ganska roligt, man kanske hittar ett och annat fynd.

Haha, nu kom pojken precis hem också =) Så nu ska vi åka och handla.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0