Sommarlovets sista dag

Sista dagen på sommarlovet, imorrn börjar plugget och
allvaret igen. Ser verkligen inte fram emot att gå upp me
pojken imorrn men inom nån vecka har jag fått in mina
rutiner igen. Ska bli skönt att sätta igång igen. Om 15
veckor är jag utbildad barnskötare, då är det bara att
kasta sig ut på arbetsmarknaden och tjäna egna pengar.

Måste även gratta Tine och Niklas som blev föräldrar till
en liten pojke inatt :) Grattis och lycka till me allt nu. Ser
fram emot tills lite bilder på frallan kommer upp :)

Idag har jag och pojken rensat lite från våra garderober
och gått ner me endel till källaren och slängt lite. Ska rensa
lite till som ska till myrorna. Va även hos mamma och lämnade
lite saker och sen åkte vi till City gross för att handla lite. Ikväll
ska vi bara slappa, har lite att fixa me ikväll inför imorrn och så.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0