6 dagar kvar (nästan 5)

Nu börjar det dra ihop sig till Jämtland =) Inte många dagar kvar. Hihi.
Måste ner i källaren nån kväll och hämta väskan och börja packa sånt
som man kan packa som sängkläder och handdukar. VILL HA LÖRDAG!!!!

Sitter och kollar på lucia-firandet på tv nu. Jätte fint. Synd att dom inte
sände nåt från Skansen, vore roligare. Men men. Man kan inte få allt.

Patrik är och skjutsar hem min familj nu. Vi har fikat och spelat buzz
på mammas begäran. Haha. Men vi har haft jätte trevligt.

Börjar bli lite nervös inför besöket hos gyn imorrn. Hatar verkligen att
nån ska undersöka en där nere men det behövs ju ibland. Är nog även
lite nervös för om dom ska hitta nåt fel :S Äh, får väl höra va dom har
att säga.

Tror förässten inte att jag har ont i halsen, tror snarare att det är halsbränna :S
Hur känns halsbränna? På mig bränns det liksom bakom gomen, inte riktigt i
halsen. Brukar ALDRIG ha halsbränna så därfär vet jag inte riktigt hur det känns.

När älsklingen kommer hem ska vi värma lite ravioli, sen ta ett bad innan Bones
och sen krypa ner i sängen. Vill ha lite sex ikväll, blev ju inget igår för både jag och
gubben va för trötta och för mätta.

Jag hör av mig imorrn eftermiddag/kväll och berättar om mitt besök på gyn
och så.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0