Äntligen är man klar

Sista dagen på praktiken avklarad nu =) Slutade vid halv 11, mådde
skitkonstigt och helt orkeslös så älsklingen hämtade upp mig. Men det
är skönt som fan att allt är avklarat, nu är jag utbildad barnskötare me
bara VGn i mina betyg =) Haha. Såklart jag är stolt som en tupp =)

Idag har snön vräkt ner precis hela dagen, börjar bli jävligt less på all
snö nu :( Det börjar bli för mycket.

Har tvättat två maskiner idag och packat allt som jag kunde packa men
mycket måste jag packa imorrn när tvätten är torr och på Lördag innan
vi åker. Har gömt mammas klappar också. Skulle göra köttbullar åt henne
också men jag känner varken ork eller lust till det så hon får färdigköpta
köttbullar. Haha.

Älsklingen håller på och sköljer ut massa penslar och jag kollar på tv.
Ska snart börja röja lite hemma, dammtorka och dammsuga. Behöver
ju inte se ut som ett bombnedslag imorrn när mamma och Melissa kommer.

Ingen sovmorgon för mig imorrn heller :( Ska upp vid halv 8-8 för att vara
på Sweja vid 9 och lämna in massa papper till min lärare, upp till Flempan
och hämta upp mamma, åka till Skärholmen för att köpa julklappar och lite
annat, till Visättra för att hämta upp Melissa och Troja och sen hem. Medan
jag och mamma är i Skärholmen ska pojken förbi AMS och sen måste han
besikta den gamla bilen. Mycket att göra imorrn =)

Nu ska pojken iväg och fixa ihop spolardunken i den gamla bilen, han ska
försöka fixa det på egen hand. Ska bli väldigt intressant :P Haha.

Nä, en kopp te först innan jag börjar röja.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0