Åt helvete me allt

Allt är bara så jävla piss nu. Jag och Patrik har bråkat större
delen av dagen. Jag har försökt kompromissa men får bara
skit tillbaka, jag offrar mig själv för att han ska bli nöjd men
han blir bara förbannad. Va fan ska jag göra för att göra honom
nöjd???

Åt helvete me allt....

Åt helvete me nyår,
åt helvete me honom,
åt helvete me vårt förhållande.

Fan asså, vi hinner knappt hem från Norrland innan vi börjar
bråka. Vi älskar varann men vi ska nog inte va tillsammans.
Allt tyder på att det inte funkar mellan oss. Vi är så olika och
vill så olika saker i livet. Hur ska man kunna fixa det? Vi passar
helt enkelt inte me varann.

Jag har mått så otroligt dåligt under nästan hela det här året,
jag vill inte att samma sak upprepas 2010. Jag vill vara glad
och lycklig. Jag vill hitta tillbaka till mig själv. Jag vill hitta mitt
självförtroende och min självkänsla.

Men kan jag göra det med Patrik????

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha, precis när jag bytt min & går in på din och ser din bakgrund inser jag att vi har samma hahaha, sorry :S

2009-12-31 @ 20:48:08
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0