Bio Ikväll =)

Ikväll ska jag,pojken,Melissa och Moa åka till Heron och
se "New Moon" =) Hoppas att den är lika bra som Twilight.
Ska hur som helst bli jätte roligt =)



Har sovit oroligt inatt, natten har varit lång och jobbig. Usch.
Är seg och tung i huvudet. Men men.

Idag ska här städas och tvättas =) Har egentligen ingen lust
men det måste göras. Pojken ligger fortfarande och sover men
det låter som om han håller på och vaknar snart :P

En sak jag har funderat på är hur FASIKEN killar tänkar. Patrik
har sagt till min moster och mamma och till mig också att han
verkligen inte vill ha barn nu men ändå drar han sig inte ut när
vi har sex. Va tror han, att hans små simmare inte lyckas ta sig
fram??? Blir lite smått förvirrad :S Haha. Men men. Jag klagar inte.
Handlingar säger mer än ord så :P

Nu har pojken vaknat och jag ska sätta igång me städningen och
sätta på en tvättmaskin.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gå in på min blogg så står det hur du gör! Good luck

2009-12-04 @ 14:18:16
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0