Dags att klä julgranen =)

Jag har inte klätt en julgran sen jag bodde hemma, känner hur
mycket jag har saknat det. Jag och Maria va ute i eftermiddags
och högg en liten fin gran :) Snart ska vi klä den, patrik är ute
nu och ska sätta granen i julgransfoten.

Imorse åkte vi till Kälarne me mormor så att hon kunde ta sina
prover och sen handlade vi lite.

Sen tog jag,maria, älsklingen, melissa och moa en promenad till Peter.
Det va...uppfriskande. Haha. BARA -18 grader ute :S Haha. Man kände
iallafall att man levde. Va härligt att komma ut en stund och gå en sväng.

Julstämmningen kryper allt närmare, vi har julpyntat hela dagen och elden
sprakar i spisen både i köket och i vardagsrummet. Ute är det -21 och inne
är det 23,8 grader men vi eldar på för fullt =) Mysigt me värmen och den
sprakande elden.

Har försökt ladda upp bilder men det går tusan inte :( Så Madde, du får
nog vänta på bilder tills vi kommer hem. Ska göra ett försök till.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0