I'm still waiting

Väntar fortfarande på gubben och på min middag :( Suck. Har väntat
i säkert 2-3 timmar nu. Att man aldrig lär sig.

Har iallafall tagit ett varmt skönt bad :) Nåt måste man ju göra medan
man väntar :P

Ska käka, kolla på "ugly betty" och sen sova. Har inte blivit ett dugg piggare
sen jag kom hem. Är fortfarande lika död.

Har fått sån satans tandvärk också, har ett gigantiskt hål :O Haha. Ont som
fan gör det. Får väl bege mig till tandläkaren i Januari OM man har råd :S
Ska ta en värktablett senare iallafall så att man får sova. Under dagen känns
det inget men på kvällen värker det som bara attans :( Ajajaja.

Och madde, snodde din bakgrund från din blogg. Tyckte den va så fin. Hoppas
det inte gör nåt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jo tack jag märkte det.. Ge mig gärna en förvarning nästa gång.. ^^

2009-12-15 @ 19:45:01
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0