Ingen ro, ingen vila

Idag har jag en hel del att göra, faktiskt är jag fullbokad hela helgen.
Ingen ro, ingen vila för mig inte. Men det är väl lika bra att köra fullt
ut tills om en vecka då jag kan slappa och bara ta det lugnt i två veckor.

Idag ska här storstädas, efter det ska jag och älsklingen kila ner till
centrum för att kolla in julmarknaden där, sen måste vi åka och handla
en sväng och ikväll blir det middag på Cypern och när vi kommer hem
ska vi bada skumbad med levande ljus och bara mysa :)

Kan inte fatta att vi har varit tillsammans i 4 år, haha. Det är ju jätte
länge. Men allt har ju inte varit problemfritt, men vi har lyckats lösa det
mesta och det viktigaste är att vi fortfarande älskar varann.

Vi har ätit lite frukost och kollat på tv, ska snart börja me städningen.

När man för en gång skull är ledig och får sova ut vaknar man kl 7 och är
för pigg för att somna om. Suck. Får väl hoppas på att få sova ut imorrn.

Och om en vecka drar jag och älsklingen till Jämtland, vid den här tiden
är vi nog halvvägs på väg :) Längtar mer och mer för varje dag.

Imorrn kommer min familj hit på adventsfika =) Måste hinna med att baka
lussekatter och en mjuk pepparkaka innan.

Nä, har fasiken inte tid att sitta här längre. Hörs ikväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0