Lucia

Börjar me att berätta om gårdagen =) Jag och älsklingen firade ju
4 år, som ni vet. Fick en parfym från DKNY som jag ville ha och på
kvällen åkte vi till Cypern för att äta en god middag och vi hade tur
me borden. Det va fullbokat och vi hade inte bokat nåt bord men vi
lyckades få ett bord iallafall =) Tur va?? :P Va supergod mat och riktigt
billigt.

När vi kom hem fixade jag skumbad och massa levande ljus och så
låg vi i badet tillsammans och bara hade det mysigt. Och sen kröp vi
ner i soffan och kollade på film.

Idag är den både tredje advent och lucia =)



Jag började bala lussekatter vid 9-tiden imorse och det gick
åt helskotta :S Haha. Dom ville inte jäsa som dom skulle så
dom blev små, håra, torra och smaklösa. Gjorde även en mjuk
pepparkaka och den blev skitgod. Har även skurat badrummet,
tvättat och städat.

Nu är pojken och hämtar min familj, dom kommer ju hit på lucia-
fika :) Ska bli jätte trevligt. och så ska pojken ner till konditoriet
och köpa lite lussekatter :)

Ikväll blir det bara att det ta det lugnt och kolla på tv.

Imorrn ska jag till gyn och sen till praktiken. Har bara 3,5 dar kvar
där och sen kan jag lämna det bakom mig, såååå skönt.

Börjar nog bli förkyld eller nåt också :( har skitont i halsen och snorig,
känner mig lite hängig. Men men. har inget val, kan inte stanna hemma
även om jag får 40 graders feber, måste göra klart praktiken.

Nu ska jag fixa lite men vi hörs imorrn.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0