Nu får han komma

Trodde att pojken va på G hemåt snart men tydligen inte. Han hade
nån pytteliten vägg kvar att fixa innan han åker och köper grädde
och kommer hem =( Får väl hoppas att gubben min är hemma till
5.

Jag har inte gjort så mycket under tiden. Kollat på film, kelat lite
me mig själv, och ätit lite.

Ska laga mat så fort pojken hör av sig. Blir lasagne ikväll, va en
evighet sen vi åt det och jag blev bara så himla sugen på det =)

Ville bara skriva av lite i brist på annat :P

Har fixat en jätte fin julheader också som jag ska byta till när vi
är uppe i Jämtland. Hihi.

Dags för praktik imorrn. Känns skittufft, har verkligen ingen lust.
Det tar verkligen emot att gå upp på morgonen för att tillbringa
hela dagen på ett ställe jag inte trivs på. Hoppas verkligen att jag
kan gå 9-16. Är iallafall en timme mindre som jag behöver va där.
Hoppas att min handledare har skaffat fram material till imorrn så
jag kan börja me min uppgift.

Allt är inte bara skit just nu, har ljuspunkter som jag verkligen ser
fram emot. Använder dom som "belöning" just nu tack vare praktiken.

Måste lida i 3 dagar till men får en underbar "belöning" på Lördag och
nästa vecka måste jag lida 4 dagar och min belöning kommer på Lördag
då vi åker upp till Jämtland. Som sagt, jag har massa att längta efter.

Just nu längtar jag efter min gubbe, va så himla kelsjuk igår kväll
och ville bara pussas och gosa och är lite så ikväll också ;) Nästan
lite sugen på sex ikväll. Hihi.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0