Säger God Natt

Sitter i vardagsrummet me mamma, Melissa, älsklingen, katterna
och Troja =) Mysigt me endel av famíljen samlad :)

Idag har det varit full rulle hela dagen. Ni vet ju redan va jag har gjort
och jag orkar inte upprepa mig igen. Shoppade loss lite i skärholmen.
Köpte ett par svarta jeansleggings(liite trånga men går att töja), lite
nya underkläder, vilket verkligen behövdes =), 2 diadem, en svart
trekvartströja, en fin klänning/tunika, eyeliner och lite annat :) Så nu
har jag lite fint att ha på mig på julafton =)

Åkte upp till Visättra och fikade hos moster och hämtade Melissa och
Troja. Sen åkte vi hem.

Hade en hel del att göra hemma också. Packa lite till, fixa mackor, sen
åkte jag och älsklingen till donken och köpte massa mat, och sen köpte
vi en film och kollade på den. "the children", den va så jävla skum och
helt sjukt. Sisådär. Inte den bästa direkt.

Ska snart gå och lägga mig, är helt slut och imorrn ska man upp tidigt
igen. Patrik ska besikta sin gamla skrotbil vid 09.20 och när han är klar
så vi försöka komma iväg. Först ska vi ju göra ett stopp i Tierp för att äta
lunch med pojkens föräldrar vid 12-13 och efter det bär det iväg raka vägen
till Ljungå.

Så nästa inlägg jag skriver kommer bli därifrån imorrn kväll =)

Nu säger jag god natt =)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0