Skönt att va hemma

Gick upp halv 8 imorse, eller jag låg och drog mig under
ett varmt täcke en bra stund efter att klockan ringt men
innan 8 va jag iallafall uppe och nyduschad :P Va kallt både
inne och ute så det va skönt me en varm dusch, kan jag lova :P

Strax före 9 va vi på väg hemåt. Stannade några gånger på vägen
för att röka och fika lite. Vid 13-tiden kom vi fram till Tierp för att
titta in hos älsklingens mormor för att fika lite, va supertrevligt. Va
visserligen bara där en snabbis men det va ändå trevligt =) Tror
klockan va 3 när vi äntligen kom fram till Stockholm =) Det va så
skönt att komma hem. Vi åkte hem tills oss för att plocka upp
mamma och sen sen skjutsade vi hem henne och så skjutsade
vi melissa och mormor upp till Visättra.

Vi va tvungna att svänga förbi City gross och handla lite och där va
det bilkaos. Herregud. Folk va som galna. Det va någ många bilar som
blev påkörda ikväll. Haha. Men vi klarade oss =)

Nu har jag precis ätit lite donkenmat. Pojken åkte iväg för att handla det.

Har inte hunnit koppla av än, har tvättat, plockat undan och bäddat rent
i sängen. Men snart ska jag iallafall ta ett låångt varmt bad me älsklingen
och bara njuta och koppla av.

Ha en bra kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0