Tack Babe <3

Min älsklingstjej ska ringa och boka tid åt mig på MVC imorrn,
jag får ju aldrig arslet ur vagnen. Haha. Så jag hoppas att jag
får en tid så fort som möjligt. Får vi höra va dom har att säga,
OM dom säger att det ligger en liten i magen kommer jag typ
svimma. Haha.

Måste skryta lite om min lasagne också, den vart så jävla perfekt.
Haha. Är så nöjd me den och det va sååå gott.

Höll på att boka tågbiljett åt min moster men då måste man visst
aktivera nån jävla kod från banken och massa skit så Patrik ska
fixa det imorrn så att hon kommer upp till Jämtland nästa helg.

Nu ska vi ta ett bad innan Ugly betty börjar och sen blir det sängen.
Kanske nuppa lite ;) Har blivit så otroligt kåt på bara nån vecka ;)
Hihi. Jag klagar verkligen inte och jag hoppas att pojken inte heller
klagar :P

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0