Thoughts

Då: Jag kan inte ljuga. Vissa saker saknar jag som fan. Ibland vill jag tillbaka
och leva livet. Umgås med folk, träffa nytt folk, inga bekymmer, ingenting att
oroa sig för. Man tog dagen som den kom. Visst, jag försummade skolan och
hamnade i trubbel. Vem har inte gjort det liksom? Jag saknar singellivet.
Jag saknar mina gamla vänner. Jag saknar alla hemmafester som alltid
spårade ur. Jag saknar alla underbara somrar i Jämtland när man va mindre.

Nu: Det finns massa saker som jag saknar i mitt förflutna, det finns massa
saker som jag hade velat gjort men som nu är försent. Men det liv jag lever
idag vill inte jag byta ut mot nåt i världen. Jag har det bra nu. Jag har lugnat
ner mig. Jag har börjar plugga och livet känns på rätt väg igen. Jag har en
underbar fästman och inom kort ska vi börja planera barn. Men ändå så
gör sig mitt förflutna påmint allt oftare. Det är en tid jag aldrig kommer få
tillbaka.

Framtiden: Min framtid ser ljus ut om det fortsätter såhär. Jag vill ha ett bra
jobb som jag trivs med, jag vill ha familjelivet som jag aldrig fick. Barn,man
och villa. Det är min framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0