Ännu En Helg Har Gått

I Fredags va det riktigt roligt i skolan....lite lugnare, så
himla skönt....Vi fick sitta och klistra,klippa och måla våra
infoblad om vår egen förskola....och på eftermiddagen satt
vi i datasalen och lekte me powerpoint....älsklingen va snäll
och hämtade mig efter skolan....

Igår va mamma och mormor här på middag.....va väldigt
trevligt....sen spelade vi Buzz förutom mormor och mamma
älskade verkligen det...hon kunde nog spela ett par timmar
till...hehe..sådan mor, sådan dotter....eller nåt sånt....

Just nu slötittar jag lite på POTC 3 (pirates of the carribean)....
den går på TV1000 family....innan det så hann jag se Haja
läget en stund....pojken ligger fortfarande och sover....lyllos
honom....skulle också gärna vilja sova ett tag till..

Tomorrow är det en ny skoldag.....dagarna går så himla fort...
På Onsdag har vi gått i skolan i 3 veckor redan....och allt har gått
så fort där också...man märker att endel har blivit skittajta....som jag
och Carro....och jag flirtar med Dejan som bara den...haha...så jädrans
roligt....han flirtar ju tillbaka så....haha....va visserligen en aning jobbigt
när han va tvungen att stå lutad över mig med sina armar....haha....
Närkontakt av högsta grad...haha...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0