Börjar komma in i allt nu

Imorse fick man ju sovmorgon...började inte
förrrän kl 10...va superskönt....och så slutade
man ju kl 12 också...så idag va en riktig nice
dag...mötte upp Carro vid tuben i Liljeholmen
imorse...känner mig mer bekväm me henne än
me Becca....tror det är för att jag och Carro är så
lika...Don't know...

Men resten av veckan kommer bli skitseeeg...börjar
halv 9 varje morgon och slutar mellan 3 och halv 5 på
eftermiddagen...haha...inte roligt men men...

Börjar iaf komma in i rutinerna nu med att gå upp
tidigt och göra läxorna och det där....men hittils trivs
jag skitbra med allt....klassen,läxorna och läraren....
Great!!!

På Torsdag ska man ju eventuellt till Mosebacke med
carro för att kolla en livespelning..det är hennes gudbror
som spelar med sistt reagge-band....inte helt fel..får se om jag
hänger me...börjar kl 9 och då brukar jag liksom gå och lägga
mig...haha...

Idag har jag knarkat cigg och te asså....jag och pojken har ont
om pengar så därför har det blivit så...*host*

För dom som undrar varför jag inte skriver så mycket
om mitt och Patriks förhållande så är det därför att det inte
finns så mycket att skriva...vi har det toppen tillsammans....
även när vi har det jobbigt som just nu me pengar och allt så
stöttar och uppmuntrar vi varann...jag har ett bra liv me honom
och jag skulle inte vilja byta ut nåt mot nåt annat....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0