Dagarna bara går och går

Det va inte så jobbigt att gå upp imorse...
Igår kväll sa jag till älsklingen att jag skulle
gå upp me honom vid halv 6 för att jag skulle
vakna till så pass att jag kunde äta frukost men
det kunde jag glömma...haha...låg totaldäckad
i sängen....gick upp en timme senare istället...

Jag blir så trött på allt prat i skolan....det är princip
det enda vi gjort idag också....pratat och pratat.....eller
läraren har snackat och vi har suttit och lyssnat på henne
i ca 3,5 timme...inte konstigt att man blir helt seg i huvudet...

Skönt att det är Fredag imorrn iaf....slutar samma tid som
idag....fast det är "eget arbete tid" på eftermiddagen så jag
tänkte passa på att plugga lite....har 2 uppgifter som ska in
nästa vecka på Tisdag och på Fredag....imorrn är det nåt grupp-
arbete som gäller, det ska bli kul att göra nåt annat förutom att
sitta och lyssna på ett evighetsbabbel....

Eftersom att jag slutade så tidigt idag tänkte jag ta och diska
och städa lite....ser ut som ett världskrig här...haha....egentligen
orkar jag verkligen inte men det måste göras...har satt på en tvätt-
maskin också...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0