Fika Hos Mamsen

Hittils har vi inte hunnit göra så mycket...har kollat på
tv, suttit vid datan och plockat undan lite....och nu kom
vi precis ut från duschen....vi ska åka upp till mamma
och fika lite....

Som svar på Cissis fråga...nej,jag betalar ingen hyra
hittils med tanke på att jag bara får ca 2300 kr i månaden
och mer än hälften går till busskort,telefonräkningen och
kurslitteratur....Det är något som jag och Patrik har kommit
överens om.....sen när jag får jobb så kommer jag självklart
att hjälpa till me hyran....nu försöker jag hjälpa till me maten så
mycket jag kan men det är bara några hundralappar...Patrik vill
att jag koncentrar mig på skolan först och främst.....och han förstår
att jag inte kan hjälpa till så mycket ekonomiskt....hoppas det va svar nog?

Fortfarande ingen mens....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0