Gårdagen va mycket trevlig

Igår hade jag så himla trevligt...
Frugan,Tintin och Bailey kom ju
över på middag för Tintin ville
visa mig och Patrik hur en riktigt
tillagad fläsk ytterfilé skulle se ut
och smaka...tyvärr blev den inte bra,
enligt Tintin men jag och och Patrik
tyckte att det gott...haha...sen åt vi
efterrätt och spelade Buzz i några
timmar....

Idag sitter jag här i min ensamhet...
Patrik va tvungen att åka till bygget och
måla ett källargolv....men men...

Har varit och kikat runt lite på olika
högskolor och universitet på nätet...
Jag vill bli fritidspedagog....jag vill
verkligen det....Jag kommer nog söka
in till Stockholms universitetet....om typ
5 år....haha....först vill jag bli klar me barn och
fritidskursen...sen måste jag komplettera 3-4
ämnen för att kunna söka in till universitetet...
Dom tänkte jag också komplettera på komvux...
Sen vill jag ju hinna jobba lite...usch....äh,jag tänker
inte stressa....nu koncentrerar jag mig på det här
först och sen får vi se...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0