Haha,det slår aldrig fel...jäkla snö

Det va fasiken samma sak förra året....lite snö innan jul,
INGEN snö under jul och nyår och så fort det nya året
börjar kommer värsta snöovädret som säkert ligger
kvar fram till i Feb-Mars....det är ju skitmysigt ute me all
snö men ändå....

That's life....

Idag åkte jag och pojken upp till maria för att säga hej till
mormor som kommit ner och för att fika lite...åt nybakad
äppelpaj med vailjsås....smaskens....haha....

Sen visade pojken vart min skola låg så att jag hittar imorrn...
Är han inte för gullig eller? :p

Apropå imorrn så börjar jag bli rejält nervös....haha....vette tusan
hur jag ska hitta rätt i själva skolan....den va hur stor som helst :s
Men det ordnar sig nog när jag kommer dit....ska iaf bli jätte spännande...
Hoppas att min klass är bra och att det finns nån i min ålder så att
det inte bara är massa gamlingar....

Nu ska jag kolla klart på "Unga mödrar"

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0