HAHA...Nu Jävlar

Nu jävlar ska alla i klassen starta en egen förskola...
Iaf enligt Monica (vår lärare).....Idag började äntligen
vårt projektarbete och det ska bli så jävla spännande...
Klassen delades upp i 2 olika "förskolor"...dom här
grupperna ska vi hålla nu i ett par månader....jag hamnade
precis med dom jag ville (= bl.a med Carro,Dejan och Sami...

Projektet går ut på starta en förskola från grunden....vi ska
komma på ett bra namn, bestämma hur många barn och
avdelningar vi ska ha...vi ska bestämma vem som ska ha
dom olika rollerna som barnskötare,förskollärare och chef...
Vi ska anställa folk....ah,vi ska göra allt som ingår i en förskola...

Va heldag i skolan idag....08.30-15.00....kändes lite tungt men
det fixade sig....börjar 10 imorrn så det känns skönt me sovmorgon...
Och imorrn kväll ska jag till Mosebacke....ska faktiskt bli skitroligt....
Men jag har ingen aning om hur fan jag ska komma upp på Fredag
morgon...hehe....men det måste gå....på nåt sätt...

Nu ska jag klä på mig och så...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0