hatar söndagar

Söndagar är nog den dagen i veckan som dom flesta verkligen
hatar....dagen innan en ny jobb/skol vecka börjar....sista dagen
som man kan sova ut på och bara göra ingenting....och så är det
vecka in och vecka ut...år efter år....även för mig nu när jag börjat
plugga....suck.....

Men helgen har varit helt okej....I Fredags så tog jag och pojken
det bara lugnt...va hemma,käkade gott och kollade på tv...igår på
dagen gjorde vi ingenting.....vi städade och slappade...på kvällen
drog vi in till stan för att hälsa på pojkens päron....det va otäckt....
Jag ska berätta...bara nån timme innan så ringde pojken till sina
föräldrar och då berättade dom att det va massa snutar,ambulanser
och brandbilar vid deras port men dom visste inte varför....så vi väntade
en stund me att åka....när vi kom fram så va det en snutbil kvar och en
likbil....den va en medelålders man som förmodligen tagit livet av sig
och sen legat och ruttnat i sin lägenhet....fy fan asså...och stanken...
Luktade surt,luktade ruttet lik....det va skitotäckt....så jävla hemskt asså....

Men vi hade det trevligt hos hans föräldrar iaf...fikade och pratade lite...
vid 22-tiden åkte vi hem och så spelade vi lite Buzz och runt midnatt så
fick både jag och pojken värsta rycket och började att sortera jackor,porslin,
smink och smycken....så vid halv 2-2 stupade vi i säng...haha...

Idag så åkte vi till mamma för att lämna lite saker och sen åkte vi
till Woody för att kolla på kvartsstavar och kakel....vi svängde även förbi
kvantum innan vi drog hem....vid halv 5 kom Tintin,Frugan och Bailey
också på fika...fikade och snackade....men jag va astrött och satt typ
och halvsov...haha..

Nu har jag och pojken tagit ett varmt bad...ska snart klä på mig och sen
lägga mig i soffan och kolla på Bones...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0