Helt underbar klass

Jag lovar att min klass är helt underbarast....
Så jävla sköna människor och jag lovar att jag
har garvat så jävla mycket idag att tårarna har
runnit...haha....Hade rollspel idag....jag skulle
spela en 57-årig gammal nucka som jobbade
som truckförare och ville nu byta jobb till ett lättare
och välbetalt jobb...haha....usch,det va skitsvårt...
Och alla tyckte att Sami såg påtänd ut men han
spelade ju bara en asocial slaktare och Dejan
va en gammal fängelsevakt som frågade om han
kunde låsa in alla barnen...fett sköna människor vi
har i klassen....

Men nu är jag trött som fan...pojken va snäll och
hämtade mig som tur va och sen åkte vi och handlade
lite innan vi åkte hem....

Nu sitter vi och kollar  Unga mödrar och sen blir det att
ta ett varmt bad,tvätta bort sminket och sussa lite...upp tidigt
imorrn...usch....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0