Hundträff

Hahaha....va ensam tjej idag igen men jag trivs
bäst så....bara killar och så jag (= Becca skulle ha
kommit men hon dök inte upp....hade grupparbete
idag igen....mycket trevligt....jag och Dejan va nästan
helt själva i datasalen ;) tihi...han fyller 21 idag så
vi ställde oss och sjöng för honom....Grattis Dejan...
Hoppas du tar det liiite lugnt ikväll med festandet för
vi har mycket att göra imorrn...

Efter plugget tog jag tunnelbanan in till T-centralen
för att byta till pendeln där mot Flempan....skulle ju
möta upp Frugan och Tintin för jag och Frugan va
hembjudna till maria på "hundträff"....och det gick bra...
mellan hundarna asså....Troja va skitgrinig när Bailey
ville leka och Balder lekte väl lite men inte så mycket...
Stackars Bailey....han som ville leka hela tiden...Träffade
även David...va ett par år sen sist....va ju jätte kär i honom
när jag va 10-12 år....hehe...

Nu har jag precis tagit ett varmt och skönt bad....ska snart
klä på mig och sen slappa vid tv:n...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0