Inte bra,inte bra,inte bra

Hahahaha....det här är INTE bra asså....
Det finns en kille i min klass som är så
förskräckligt söt....asså,jag älskar hans
smile och hans ögon och personligheten
ska vi inte snacka om...men jag har Patrik
och jag vill inte ha nån annan....är det okej
att ha en "hemlig förälskelse"? och det är
inte ens en förälskelse, det är nåt annat....
Vet bara inte vad....men mitt och Patriks
förhållande har ju varit rutin sen 2,5 år typ
och jag känner verkligen att jag behöver
det här...lite spänning,lite menande blickar,
lite oskyldigt flirtande men that's it....inget
mer....är det bara jag som känner så?

Annars va plugget helt okej idag....gjorde
inte så mycket men det va skönt iaf....imorrn
ska ju första uppgiften in...som tur är så är vi
ju lediga hela dagen imorrn....asnice....
Får se om Becca kommer över på fika....hon
kan ju ta me sig Carro om hon vill...hehe...

Nä,nu ska jag koka en kopp te,ta en cigg och
sen ska jag diska..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Klart du får flörta, bara för att du har patrik så betyder inte det att du inte få titta o så på andra killar.. Men frågan är, skulle du låta honom göra detsamma? ..

2009-01-12 @ 13:57:22
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0