Jag har fastnat

Usch....jag orkar inte det här...men jag är
inte den enda....nu pratar jag om vår
inlämningsuppgift som ska in imorrn
senast kl 12....det är flera i klassen som
inte fattar nåt heller...Becca skulle ringa
nån tjej som hade gått samma kurs för
ett tag sen och höra om hon kunde hjälpa
oss....hoppas det för jag sitter fast....fattar
ingenting....Frugan va så snäll och hjälpte
till också....Tack älskling...hon är verkligen
toppen,min söta Madde...

Jag tänker snart bojkotta allt tekniskt
snart....vår tv är helt fucked up...helt plötsligt
försvann alla våra kanaler, asså ettan,tvåan
och fyran....och alla andra också...och vår externa
hårddisk har slutat att funka....så jag kan inte lyssna
på musik....

Hej då (arg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0