Jag överlevde första skoldagen...Wohooo

Imorse va jag så nervös så jag trodde att jag skulle
kräkas....haha....men det gick ju över fortare än va
jag hade trott....hittade en kompis direkt (=....hon heter
också Rebecca och hon är 22....det känns skönt att
ha hittat nån redan första dagen, då känns det mycket
lättare....

Vi är typ 26 st i vår klass,nästan bara utlänningar men
va hade man väntat sig....haha...finns även ett par killar
i klassen....vår lärare verkar toppen....fast jävlar va hon
snackar mycket...haha...trodde aldrig att hon skulle sluta....
Schemat för första kursen är helt okej också....börjar halv
9 imorrn och slutar 12 och resterande dagar börjar halv 9
och slutar allt mellan 12 och halv 5...

Det känns bara så UNDERBART att äntligen har satt igång me
min utbildning....den här gången ska jag klara det...så är det bara...
När och inte OM jag klarar det så vill jag plugga vidare till fritidspedagog
eller liknande....

Just nu är jag så jävla trött i kropp och huvud....längtar tills jag går
och lägger mig...kommer somna som en stock...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0