Längtar Efter Pengar Nu !!!!

Gud va jag längtar tills pengarna komma nästa månad....
det är visserligen inte mycket och typ 1200 spänn kommer
gå ut till min telefonräkning och busskort men iaf....här är det
jag planerar på att köpa/göra...

Jeans
Tights/leggins
Tröjor/linnen/toppar
Nya små örhängen till alla mina 7 hål i öronen
Gå till specsavers och fixa linser
Färga håret

Förmodligen kommer det bli
lite mer smått och gott
men det här är prio ett....längtar som attans asså....

Plugget idag va bara bra....Carro hade sminkat sig idag också,
gud va söt hon va då...lilla gumz....va även redovisning imorse och
dom flesta va asnervösa men det gick toppen (= vår klass är ju så
himla duktig....haha....Fick även lite uppfifter va vi ska göra under nästa
vecka när vi är ute på fältstudier...

Nu ska jag kolla på Melrose place och sen blir det att laga
mat...

Fortfarande ingen mens....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0