Me and some boys (=

Fy fan va jag har skrattat idag asså....helt sjuk, hur
dom små pojkarna kan va så jävla roliga...hur gulliga
som helst...Becca va sjuk idag så jag hade ingen att
va me =(....tur att jag hade mina killar...tihi...va grupp-
arbete på förmiddagen och då hamnade jag som
ensam tjej i en grupp bland 3 killar....men det trivdes
jag bra me....S är så otroligt söt och han är så vettig...
Välbyggd är han också ;) tihi....och D är ett riktigt charm-
troll med jätte fina fina ögon....och den andra killen, som
jag inte kommer ihåg va han heter, är skitrolig....haha...

Så skönt att det äntligen är helg...måste vila hjärnan
lite...har fått så otroligt mycket info dom här 3 dagarna
att jag liksom har glömt hälften....

Va händer i helgen då? Jo,imorrn kommer Frugan och
Tintin över på middag....Tintin ska fixa köttet så gör jag
potatisgratäng och efter middagen kommer vi me största
sannolikhet spela lite Buzz....haha....ska iaf bli jätte trevligt...
På Söndag ska vi nog bara slappa och ta det lugnt...

Älskar nästa veckas schema....Slutar kl 12 Mån,Tors och
Fre och på Tisdag är vi lediga och på Onsdag börjar vi kl 1
och slutar halv 5 och då lovade pojken att hämta upp mig i
skolan efteråt....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0