Sovmorgon

Skönt som fan att va ledig idag...sov ut till 10 och
sen gick jag upp...kändes konstigt när pojken va
hemma också...haha...men jag kan nog vänja mig...
Idag har vi inte gjort så mycket...tvättat,åkt till morsan
och lämnat lite saker och sen åkte vi och handlade...

Nu sitter jag och snackar me Dejan på msn....väldigt
trevlig grabb det dära:P hehe....ska väl snart ta och börja
göra lite köttbullar och pannbiffar....gör ju såklart mina egna...
mycket mycket godare...

Imorrn är det plugg igen...fast vi har har typ bara grupparbete
hela dagen....skönt det....då är det mer självgående och rökpauser
när man känner för det...

Snart börjar jag bli nojig....min mens har inte kommit än....helt
cp....den skulle kommit mellan den 17-20 Januari....men jag tänker
inte göra ett gravtest än...om den inte har kommit till mitten av Februari
så är det nog dags...är så trött på att gång på gång göra gravtest som
ändå bara visar negativt...fattar inte varför min mens har fuckat ur....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0