Trött så in i norden

Shit va jag hade svårt att komma upp imorse....sov
skit inatt och så ringer klockan kl 6....fy fan föpr att gå
upp så tidigt....en dag till och sen är det helg....nice
som fan...

Idag va det bara eget arbete i gruppen....skönt det me...
satt och snackade massa och fick verkligen hur mycket
som helst gjort...Sofia är skitnervös för redovisningen
imorrn och det är jag me...jag ska snacka om Waldorf-
padagogiken....haha....men det är roligt för det är så
intressant...det kommer nog gå bra....

På Måndag är det dags för fältstudieveckan och min lärare
va ju snäll nog att fixa en plats åt mig i närheten....jag ska va på
en småbarnsvdelning vid Slussen....helt okej....va visserligen det
jag verkligen inte ville men det är bara 5 dagar....det går fort...och
det är ju ingen praktik....

Har dessutom fått godkännt i förra kursen =) Blev så jävla glad....
Och äntligen har CSN beslutat att jag får studiebidrag så nästa månad
får jag lite under 5000 kr....är så jävla glad....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0