2 Veckor Kvar = 10 Skoldagar Kvar

God Dag!

Yeees, 10 skoldagar kvar innan sommarlovet
och tusen saker kvar som måste hinnas me...
Hur fan ska vi hinna?

Det här ska va klart om 10 dagar

* 3 inlämningsuppgifter
* 1 prov
* Föra in den här kursen i projektet
* 2 bokseminarier
* Betygsamtal
* Minst ett par läxor till

Det blir stressigt alltså :( Usch Usch Usch !!!

Men plugget idag va nice....eftersom att mer än
halva klassen va borta fick vi sluta 12 istället för
15 och imorrn då vi egentligen skulle sluta 12 får
vi sluta kl 13 och hoppa över lunchen...vår lärare
är verkligen nåt utöver det vanliga :)

Jag sitter hemma och lyssnar på lite musik
och samla kraft för att göra mina dagliga sysslor...
Snart orkar jag nog :P

Ikväll ska pojken in till sina föräldrar för att lämna
lite räkningar och hämta sin regplåt....då ska jag
passa på att ta ett bad, raka benen och noppa
ögonbrynen....lite tjejkväll me mig själv :P

På Lördag bär det av till vår årliga tripp, Trosa (=
Har ju blivit lite av en tradition att vi åker dit på marknad
varje år och nu är det alltså dags igen (= Älsklingen
är så snäll, han har lovat att låna mig pengar om jag
hittar något :) Det enda jag är på jakt efter är en stor
väska med massa fack.....hoppas att jag hittar nån
på Lördag...

Nu står Ceasar på datan och gnuggar in sitt ansikte
under min haka....sötnos där...

Nä, mina sysslor kallar på mig, känner mig lite som
askungen nu :(

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0