Dagens...

Mående: Trött men lycklig
Låt: Tv:n och snarkande katter :P
Smink: Ingenting
Klädsel: Just nu har jag bara strumpor och en filt
Händelse: Jag och pojken somnade i sängen med våra katter (=
Planer: Bada och sova
Vill Ha: Sommar?
Saknad: Skolan
Fundering: Kan det va så att jag börjar få tillbaka min sexlust?
Bästa: Massa sex ;)
Mat: Lövbiff, pommes frites, bearneissås


God kväll!

Idag har det verkligen varit en slapp dag....inte så konstigt
med tanke på vädret....jag och pojken åkte iväg en sväng till
Kungens kurva och handlade lite....köpte bl.a kattmat och lite
kattgodis...Whiskas gillar inte godiset men ceasar åt som bara
den :P Han är verkligen ett matvrak....snart kommer han rulla fram :P

Efter att vi kom hem så kollade vi på tv en stund och sen lade vi oss
i sängen och hade lite sex innan vi somnade tillsammans med katterna (=
Jag vaknade vid 5 och gjorde ordning lite mat och sen väckte jag älsklingen....

Nu har han precis åkt iväg för att slänga lite skräp och städa bilen lite....
Jag sitter och kollar på Made på MTV och myser me mina små gullungar....

Ha en bra kväll....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0