Försov mig...IGEN :(

God Morgon!

Tror ni inte att jag lyckades försova mig igen? Fattar
inte va mitt problem är....blir så trött på mig själv.....
Sitter här alldeles nyvaken me håret åt alla håll....
Har inte ens orkat mig in i duschen....ska iaf till skolan
vid halv 10....och sen är det heldag :( usch.....likaså
imorrn....

Igår när jag och pojken åkte förbi mamma så stod hon
och pratade me jocke och jonas på parkeringen....det
va riktigt roligt att träffa dom igen...va inte igår....speciellt
inte jocke...Men det verkade va bra me dom....jocke såg
likadan ut men jag fattar inte va han ska me skägg till :P
hehe...

Igår va ju Simone här också och pluggade....det va trevligt =)
Becca skulle ha kommit men hon fick förhinder :( men livet
kan va så ibland...

Katterna är det bara bra me också....men dom bråkade när
jag vaknade...Whiskas är väldigt hårdhänt me Ceasar och
Ceasar säger ifrån när det gör ont....Blir nog lättare när lillen
blir större och tål mer...Men dom är så söta tillsammans...
Dom satt och åt tillsammans imorse också....gullnosar....

Nä, hoppa in i duschen och så....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Vestling

hahah nej jag fattar inte heller vad han ska ha skägget till.. men han vägrar ta bort det. :P

2009-06-10 @ 10:49:01
URL: http://vestling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0