Härlig Morgon

Eller inte...haha....vaknade vid halv 7 av att lillen
skrek massa...gick upp och såg att han hade massa
bajs i rumpan....tog lite papper för att ta bort det men
det va ju nytt bajs så det kletade bara ut sig....så jag
ställde ner Ceasar i vasken och duschade av honom
och shampoonerade honom ordentligt....sen gick
jag och lade mig och Ceasar hoppade upp i sängen
och lade sig ovanför mitt huvud och kurrade.....

Äh, värre morgon kunde man ju ha fått :P

Idag är man ju ledig men det gör verkligen inte nåt....

Ska passa på att städa idag och sen får man ju besök
också...Simone och Becca kommer över vid 1 för att fika
och plugga.....Det går mycket lättare att plugga när man
är fler....

Sen ska jag och älsklingen ner till Huddinge...jag måste
till bibblan och lämna en bok....

Nä, nu kallar städningen på mig...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0