Ikväll Kommer Ceasar (=

God Dag!

Usch, ute är det värsta höstvädret med regn och stormvindar...tur
att man själv sitter inne...Whiskas ligger nerbäddad med filtar i
fåtöljen....det första jag fick göra när jag kom hem va att torka upp
två stora högar me spya...lilla missen hade visst kräkts massa....
Undrar om det bara va hårbollar eller är han sjuk? Funderar på att
köpa avmaskningsmedel senare och maska av honom för säkerhets
skull.....

Ikväll ska vi hur som helst hämta Ceasar (= Äntligen säger jag bara,
har väntat så länge nu. Vill bara att klockan ska gå fort nu, att jag och
älsklingen är på väg.....Ska bli så roligt....Men vi kommer komma hem
sent ikväll men det är ju Fredag så det gör inget.....

Kommer, om jag orkar, höra av mig ikväll och berätta om första mötet
mellan Whiskas och Ceasar annars lär ni höra från mig imorrn...



Ikväll kommer du, mitt lilla charmtroll :)

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0