Jag Fattar Inte :S

God Morgon!

Jag fattar inte hur jag kan va så trött....
Jag försov mig igår och kom till skolan
vid 1.....va där i 40 min och sen fick man
sluta :P riktigt nice....

Och idag försov jag mig....vaknade för typ
30 min sen....så jag skickade ett sms till
min lärare och sjukanmälde mig....

Men imorrn och resten av kursen som är
kvar ska jag gå VARJE dag....fan, vi har ju
liksom sommarlov om mindre än 3 veckor....

Idag ska jag bara slappa.....kolla på tv och
städa lite....Orkar inte göra nåt annat ändå.....

Och M, det är lugnt att det bara blir en snabb
fika på Lördag....kommer förmodligen inte orka
så mycket längre...så det passar mig alldeles
perfekt :)

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0