Jag Vill Sova

Dagens...

Mående: Trött (som vanligt)
Låt: Ingenting
Smink: Foundation,puder,mascara
Klädsel: Jeansleggings, grå oversize topp me tryck, svart munkjacka, svarta tygskor
Händelse: Inget speciellt, käkade lunch me min lärare och kom 30 min sen till lektionen :P haha
Planer: Sova? Haha, nä, jag ska plocka undan lite och sen laga mat
Vill Ha: Har allt jag vill ha för tillfället

Saknad:
Älsklingen
Fundering: Kommer vi bli klara i tid me projektet
Bästa: Dejan ;)
Mat: Tortellini


God Eftermiddag!

Idag är jag tröttare än vanligt :( Sov kanske 2 timmar inatt....
Både jag och älsklingen hade svårt att somna igår och vi
bara låg och vred och vände på oss....Usch, det va en jobbig
natt...Men jag kom upp utan problem imorse :O Otroligt....

Fast jag somnade nästan i skolan...kände hur ögonlocken
blev tyngre och tyngre....haha.....och vår lärare bara babblade
och babblade.....kändes som om hon aldrig skulle sluta snacka :(

Fick äran att sitta me Dejan idag...haha...lite roligt faktiskt....för
nån vecka sen drömde jag att han skulle sätta sig brevid mig
och så drömde jag att han och jag skulle stanna kvar själva i
skolan för att jobba och det hände också (= haha....drömmar
kan ju slå in ;) Käkade även lunch me min lärare idag...det va
mycket trevligt....så trevligt att vi glömde bort tiden och kom en
halvtimme försent....haha...stackars dejan :P

Nu sitter jag och väntar på älsklingen...eller väntar och väntar
jag gör väl inte.....Jag sitter och fördriver tiden tills han kommer
hem snarare ;) hehe....Katterna ligger och sover.....har sån lust
att göra dom sällskap....

Men imorrn får jag iaf sovmorgon och så är det bara 2 timmar
i skolan...börjar 13 och slutar 15.....fast egentligen skulle jag
behöva ha hela dagen...Har så otroligt mycket att göra och
stressen kryper sig på....Det är ett mirakel om vi hinner me
allt....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0