Slut I Både Kropp Och Själ

God Eftermiddag!

Jag är helt slut....både kroppsligt och mentalt....
Har fullt upp i skolan me läxor,prov,seminarier....
Och när jag kommer hem ska jag städa,plocka
undan,diska och laga mat....Känner att jag behöver
ett break....Känner att jag bara inte orkar allt......
Men snart är det sommarlov (=

Whiskas och Ceasar fick sova tillsammans inatt
och det gick jätte bra....

Hade plugg idag....va död imorse och hela dagen....
Vi satt mest och snackade....skönt det :) Imorrn är
vi lediga....då ska jag storstäda hela dagen och göra
uppgiften som ska in....anmälde mig till prov också...
Får se hur det går.....har iaf 2 veckor på mig att plugga....

Nä, nu ska jag ta en cigg innan jag dammsuger och
börjar diska...och vid halv 5-5 är det bara att börja me
maten för då är älsklingen på väg hem....

Ha en bra kväll....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0