Ett Par Timmar Ensam

God Dag!

Idag är det Söndag och jag har lite söndagsångest.....men har varit ledig nu sen
i Torsdags.....Idag får jag ett par timmar för mig själv.....har ett par saker på schemat....
ska ta ett bad och raka benen och pyssla om mig själv och sen ska jag sätta mig
framför datan och plugga....

Imorrn är det "praktik".....börjar kl 8...det suger men men....ska bli skönt att få det avklarat
nångång....får se när jag slutar....jag kan bestämma mina tider själv...så det kommer nog
bli bra.....tänker nog bara gå till 1 imorrn....

Ska se om jag och övriga klassen kan övertala min lärare att vår uppsats ska va inne på
Söndag istället för på Fredag...känner att jag behöver lite mer tid på mig....borde inte va
några problem men man vet aldrig....

Nä...nu ska jag ta en cigg och sen lägga mig i badet.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0