Förskolan Ragvald

God Eftermiddag!

Imorse gick man upp 5 i 6 efter knappt 5,5 timmars sömn...men upp kom jag
och dessutom gick älsklingen upp me mig också så då va det lättare med lite
sällskap....

10 över 7 tog jag tunnelbanan till Slussen.....trodde att jag hade gått vilse så jag
ringde pojken men precis då så hittade jag rätt....va framme när jag ringde honom....
blind som man är....men givetvis hade jag glömt koderna hemma men jag gick in
me en förälder så det gick bra....va faktiskt inte alls nervös.....min "handledare" började
kl 9 och jag va där vid halv 8....haha....satt och lästa för några småttingar och sen åt
vi frukt innan vi gick ut.....träffade min "handledare" och pratade lite osv.....hon visade
runt mig på förskolan.....när vi kom in va det dags för lunch och sen vila....slutade vid
halv 1.....Men jag trivs där....alla är jätte trevliga och barnen är jätte mysiga....

Imorrn går jag 8-12 där och sen är det skola mellan 13-16....lovade Simone att stanna
kvar efter skolan så att hon kunde intervjua mig....det gör inget, pojken hämtar upp mig...

Annars idag ska jag ta det lugnt....har en begynnande huvudvärk.....känner mig helt
slutkörd....haha....dagens middag blir varma mackor.....haha....

Imorrn blir hallen helt klar (=.....ska bli så otroligt skönt.....kommer bild så fort hallen
har kommit iordning...

 Här tillbringar jag ett par timmar i veckan (=

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0